scénář: družina Robina Hooda
hrají: Ema Červenáková, Petr Erhart
režie: Amálie Dvořáková, Diviška Rysová
dramaturgie: Libor Brzobohatý
hudba: Jacob Strasser
scénografie a kostýmy: Barbora Netopilová
video: David Pavlis
technické zajištění: Vojtěch Divoký
produkce: Chantal Gál, Tamara Skovajová, Barbora Schönová
grafika: Bronislav Musil
Krádež jako politický akt. Pomsta za ukradenou důstojnost, sny, budoucnost. Co je avokádo zvážené na samoobslužné pokladně jako brambory proti uměle udržovaným krizím za účelem zisku? Proti byznysu se smrtí, s chudobou a s kolapsem planety?
Když ukradnete v nouzovém stavu pár rohlíků, zavřou vás do vězení. Když ukradnete několik miliard dolarů pomocí daňových úniků, zemře novinářka, která na to upozorní.
Žijeme ve světě, jehož blahobyt je vykoupený staletími okrádáním a násilím páchaným na druhých, ale krádež pečiva stále považujeme za závažné ohrožení společenského řádu.
A co na to Robin Hood, ochránce slabých a první vymahač progresivního zdanění v historii?
“My nekrademe, jen si půjčujeme od těch, kteří sami mají dost.”
Scénář: družina Robina Hooda
Režie: Amálie Dvořáková, Diviška Rysová
Dramaturgie: Libor Brzobohatý
Scénografie: Barbora Netopilová
Hudba: Jacob Strasser
Video: David Pavlis
Grafika: Bronislav Musil
Technické zajištění: Vojtěch Divoký
Produkce: Chantal Gál, Tamara Skovajová
PR: Barbora Schönová
Projekt vznikl za podpory Ministerstva kultury ČR, Jihomoravského kraje, statutárního města Brna, Státního fondy kultury ČR a Nadace Život umělce.
Vstupenky na goout.cz
I když je pro nás zisk ze vstupného nezbytný pro pokrytí nákladů, myslíme si, že by kultura měla být dostupná pro všechny. Pokud si nemůžete dovolit zakoupení vstupenek, přijďte na místo a přispějte, kolik můžete. Od 0,- Kč výše.

Další události divadla
Připažit, upažit! Svrhnout kapitalismus a nastolit světový mír. Z obýváku luxusní...

Opuštěný panelový dům. Byty, z nichž sálá dobře známý pocit domova a bezpečí. Byty, v nichž hledáme stopy lidských osudů a podle drobností si představujeme, jak se tam žilo. Kontrast mezi pocitem bezpečí a dojmem, že každý z bytů může být místem činu. Protože...

mezi mešitou a diskotékou
“Poslouchej, holubičko, jsi dospělá, muže nepotřebuješ,” říká teta Güzin, turecká odbornice na lásku, sex a trápení. Její rady se obrací ke společnosti, ve které je hluboce zakořeněná nerovnost. Mezi muži a ženami. Mezi věřícími a nevěřícími. Mezi městem a...

Pravidelné setkávání pro rodiče s dětmi 0-3 roky.
Být s dětmi tady a teď, v přítomném okamžiku, je pořádná výzva. Kam se ze všedního dne vytratil náš přirozený pohyb, tanec a zpěv?
Zveme všechny rodiče s dětmi od narození do tří let na...

Někdy nás zaplaví pocit. Neznámý pocit. Možná smutek? Nebo je to vztek? Nejde pojmenovat. Nejde ho spláchnout ani otřepat. Nezbývá, než odrazit od břehu a ponořit se do něj, aby mohl úplně odejít.
Zveme vás na plavbu po místech známých i neznámých. Po moři i pod...

Někdy nás zaplaví pocit. Neznámý pocit. Možná smutek? Nebo je to vztek? Nejde pojmenovat. Nejde ho spláchnout ani otřepat. Nezbývá, než odrazit od břehu a ponořit se do něj, aby mohl úplně odejít.
Zveme vás na plavbu po místech známých i neznámých. Po moři i pod...

Hodinové setkání nad knížkou pro nejmenší, během kterého si každé úterý představíme jednu ze současných knih pro děti. Po ukázce bude následovat tvořivá (výtvarná, hudební nebo divadelní) dílna, ve které si ukážeme, jak lze s knihou dál pracovat.
Program...

Opuštěný panelový dům. Byty, z nichž sálá dobře známý pocit domova a bezpečí. Byty, v nichž hledáme stopy lidských osudů a podle drobností si představujeme, jak se tam žilo. Kontrast mezi pocitem bezpečí a dojmem, že každý z bytů může být místem činu. Protože...

Základem inscenace je náš vlastní rozsáhlý výzkum, který jsme realizovali prostřednictvím dotazníku putujícímu po českých středních školách. Na čtyři desítky otázek týkajících se vnímání a chápání smyslu a postavení fenoménu rodiny odpovědělo více než 200...

Hrajeme v 18:00, 19:00 a 20:00
Jana Kaněrová a Zdeněk Adamec. Oba narozeni v roce 1934. Oba studenti v nepříznivých 50. letech v Československu. Oba spolužáci Jany Horákové – dcery Milady Horákové, asi nejslavnější oběti komunistických politických procesů v Česku.
Díky autoteatru se na malou...
